شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 361

مشاور و مجری چاپ و تبلیغات در البرز کرج

مشاور و مجری کلیه امور چاپ و تبلیغات در استان البرز کرج افست / دیجیتال / ملخی / بنر / استیکر / فلکس / مش / اعلامیه ترحیم / کارت ویزیت / تراکت / فاکتور / مهر / کاتالوگ / بروشور

نام و نام خانوادگی:

محسن جمشیدی

موقعیت:

البرز کرج

تاریخ ارسال:

22 آذر 1401 ساعت 15:59

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

02632252980

موبایل:

09123674211

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

ویدئو:

آدرس:

کرج، بین میدان شهدا و میدان توحید، پاساژ احمدی طبقه پایین، چاپخانه نقش ایران

متن آگهی

مشاور و مجری کلیه امور چاپ و تبلیغات در استان البرز

چاپخانه نقش ایران  از سال 1390 به همت چند تن از مهندسین و فارغ التحصیلان جوان کشور شروع به فعالیت کرده است و به لطف خدا و همراهی مشتریان و همراهان همیشگی ،  این مجموعه توانسته است با سربلندی به مجموعه ها، شرکت ها و سازمان های بسیاری خدمات رسانی نماید و آنان را در گروه مشتریان همیشگی خود حفظ کند.
چاپخانه نقش ایران در طول این سالها در راستای بهتر شدن و بهینه کردن خدمات، چه در کادر پرسنلی و چه در ماشین آلات و تجهیزات، دستخوش تغییرات زیادی شده است، تا امروز بتواند به یکی از موفّق ترین چاپخانه های کشور عزیزمان در زمینه چاپ افست و دیجیتال تبدیل شود.

انجام کلیه امور مرتبط با چاپ و تبلیغات با بهترین کیفیت
انجام سفارشات چاپی در سریعترین زمان ، شبانه روزی ، حتی ایام تعطیل
 چاپ نقش ایران با بیش از چندین  سال تجربه و با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته و کادر مجرب آمادگی خود را برای انجام سفارشات چاپ و صحافی بزرگ و کوچک شما عزیزان از جمله کتاب، مجله، جعبه، اوراق اداری، سررسید، دفتر تلفن، فولدر،تقویم ،بروشور،هدایای تبلیغاتی ،کاتالوگ  و ... اعلام می نماید.


خدمات چاپ نقش ایران 


چاپ CD و DVD
چاپ CD و DVD  با قاب در چاپ نقش ایران با درج لوگو موسسه یا شرکت شما ، با بهترین کیفیت ، می تواند علاوه هدیه ای زیبا با اثرات تبلیغاتی ماندگار برای مشتریان باشد .


ست کامل اداری
چاپ انواع  ست اداری، سربرگ ، پاکت ، کارت ویزیت ، کاتالوگ و بروشور ، تراکت ، فولدر و کلیه اوراق چاپی،  جلد مدارک، چاپ سیلک و طلاکوب


سازه های نمایشگاهی
ارائه انواع استند و سازه های نمایشگاهی جهت غرفه سازی و تزیین غرفه های نمایشگاهی ، پاپ آپ ، رول آپ ، میزکانتر نمایشگاهی ، میز کانتر تاجدار ، استند تبلیغاتی و …


هدایای تبلیغاتی
طراحی و چاپ انواع هدایای تبلیغاتی در کرج : تن پوش تبلیغاتی، بادکنک، جاسوئیچی،ساعت رومیزی ، پرچم رومیزی ، انواع تقویم های دیواری و رومیزی و…


پاکت و SHOPING BAG
طراحی و چاپ انواع پاکت و بگ های شیک و فانتزی در ابعاد مختلف با انواع چاپ برای برندها و کلیه مراکز فروشگاهی با انواع چاپ و در وزن های مختلف در کمترین زمان


چاپ بنر و فلکسی
طراحی چاپ انواع بنر و فلکسی ، لایت باکس ، لمپوست  و …. در ابعاد مختلف با قیمت مناسب و تحویل فوری با مدرنترین دستگاه های چاپ در کرج و استان البرز


طراحی لوگو، نشانه، لوگو تایپ و آرم
یکی از نمادهای مهم برای هر شرکت لوگوی آن شرکت می باشد، طراحی آرم |لوگو نشانه لوگو تایپ | زیبا و متناسب با فعالیت شرکت و سادگی آن از تخصص های نقش ایران  می باشد.


هدایای تبلیغاتی

یکی از عوامل مهم در تبلیغات است که اگر هدایای تبلیغاتی به درستی انتخاب شود عامل مهمی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات شما می باشد و نیز باعث ایجاد رابطه پایدار بین طرفین ( هدیه گیرنده  و هدیه دهنده ) می شود از سوی دیگر ما شاهد رقابت فشرده در عرصه تجارت میان شرکت ها برای معرفی خود به مشتریان هستیم که عوامل مختلفی در این رقابت فشرده نقش دارند در این میان تبلیغات به ویژه هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین آن ها می باشد .


در این راستا نقش ایران  با تولید و پخش هدایا ی  معتبر تبلیغاتی و همچنین با دارا بودن کارگاه های چاپ مجهز (لیزر، تامپو، طلاکوب و ... ) بر آن است تا در بالاترین سطوح کیفیت نیازهای تبلیغاتی شما عزیزان را بر آورده کند
مجموعه هدایای تبلیغاتی  نقش ایران :شامل ساعت تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، ست مدیریتی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی ، آفتابگیر ماشین، کیف تبلیغاتی، ابزار تبلیغاتی، تقویم و سررسید های اختصاصی، هدایای تبلیغاتی ارزان و نمایندگی برند های معتبر بازار می باشد.
و ما به پاس اعتماد شما می کوشیم تا بهترین مشاوره و محصول را به شما عزیزان ارائه کنیم.


چاپ عکس روی اجسام 

نقش ایران  آرم، لوگو، نوشته و یا عکس مورد نظر شما را به صورت کاملا اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا روی اجسام  چاپ می نمایند.
عملیات چاپ روی اجسام معمولا با 2 هدف کلی صورت می پذیرد که اولی به منظور ارائه جنس به عنوان هدیه تبلیغاتی میباشد و در حالت دوم شخصی قصد هدیه دادن یک کادوی اختصاصی را به طرف مقابل دارد. در ادامه به معرفی انواع لیوان های قابل چاپ می پردازیم. در صورت تمایل برای سفارش لیوان مورد نظر اقدام فرموده و به راحتی عکس خود و مشخصات سفارش را برای ما ارسال نمایید. هدف ما آسان سازی روند سفارش برای مشتری می باشد.


چاپ لیوان تبلیغاتی

به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی برای شرکت ها
لیوان با چاپ عکس شخصی به عنوان هدیه روزهای خاص برای عزیزان
چاپ لیوان ویژه ایام و مناسبت های مختلف
مدت زمان انجام سفارش لیوان:
مدت زمان انجام سفارشات تک 24 ساعت می باشد.


چاپ تی شرت

شرکت چاپ نقش ایران بزگترین و معتبرترین شرکت چاپ روی تیشرت در ایران در راستای گستردگی امور چاپ دیجیتال به چاپ عکس دلخواه شما روی تی شرت اقدام می نماید. اگر تمایل دارید که عکس مورد نظر شما با بهترین کیفیت برروی تی شرت های مرغوب با هزینه ای مناسب چاپ شود می توانید پس از مطالعه این صفحه به راحتی و  کمتر از 2 دقیقه سفارش خود را برای ما ارسال نمایید. در ادامه این مطلب به توضیح درباره مدل های مختلف چاپ و انواع تی شرت های موجود می پردازیم.


انواع چاپ روی تی شرت :
• چاپ روی تیشرت سفید به روش حرارتی: چاپ روی تیشرت سفید بدین شکل صورت می پذیرد که طرح مورد نظر شما با برترین کیفیت برروی تی شرت چاپ می شود. این مدل چاپ رنگ را به تار و پود پارچه منتقل می کند و با دست کشیدن برروی محل چاپ شده روی پارچه به هیچ عنوان برآمدگی احساس نمی شود.
• چاپ روی تیشرت مشکی به روش لیبلی: چاپ روی تیشرت مشکی بدین شکل صورت می پذیرد که طرح مورد نظر مشتری به صورت برچسبی (Label) برروی تی شرت چاپ می شود. در این مدل چاپ طرح مورد نظر ابتدا روی یک برچسب  مخصوص چاپ می شود و سپس برچسب روی تی شرت منتقل می شود. در این حالت با دست کشیدن برروی محل چاپ شده روی پارچه برآمدگی برچسب احساس می شود. کیفیت رنگ این مدل چاپ فوق العاده است.


مزایای چاپ تیشرت :
• کیفیت بالای تی شرت و چاپ
• تنوع تیشرت در سایزهای مختلف ( S, M, L, XL, XXL )
• تنوع مدل های مختلف تی شرت
• قبول حتی یک عدد سفارش
• قیمت ارزان و مناسب
• چاپ هر نوع عکس با هر نوع رنگ


موارد استفاده چاپ روی تیشرت:
• چاپ تیشرت تبلیغاتی
• تیشرت شرکتی
• چاپ چهره های مشهور
• چاپ تیشرت یادگاری های شخصی
• تیشرت هدیه تولد
• تیشرت سالگرد ازدواج
• تیشرت رستورانی 


چاپ عکس روی پازل بازی

چاپ عکس سفارشی شما برروی پازل حتی 1 عدد با کیفیت فوق العاده. کیفیت چاپ عکس برروی این پازلها واقعا حیرت انگیز است. تمامی رنگ ها با وضوح بالا و شفافیت حیرت انگیز روی پازل ها چاپ می شود. یکی از دلایل کیفیت برتر این محصول جنس پازل های مورد استفاده شرکت است. جنس پازل های موجود از بهترین کیفیت برخوردار هستند و دارای اندازه های مختلفی میباشند. کافیست درخشندگی و براقی آنها را از نزدیک نظاره گر باشید.


بسیاری از شرکت ها از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و البته جذاب استفاده می کنند و با چاپ طرح و لوگوی شرکت خود محصول اختصاصی ایجاد می نمایند. همچنین اگر می خواهید بهترین و به یادماندنی ترین هدیه را برای فرزند خود تهیه کنید و یا عکس های بیاد ماندنی خود را به شکل ، یک عکس زیبا از او را برای ما ایمیل کنید تا ما آن را در اسرع وقت روی پازل چاپ کنیم و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهیم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات