شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 245

تولید کننده فیلتر سیلوی سیمان

طراح و سازنده فیلتر محیط زیست،فیلتر کارخانه آسفالت،غبارگیر صنعتی،غبارگیر کیسه ای،غبار گیر بچنیگ،غبارگیر سیلو،دستگاه حذف غبار،دستگاه رفع گرد و غبار خرید و فروش دستگاه غبار گیر سیلو سیمان در تهران

نام و نام خانوادگی:

دهقان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

5 تیر 1402 ساعت 14:44

تاریخ انقضا:

31 تیر 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

09199609008

وب سایت:

http://www.bicco.co/

پست الکترونیکی:

info@bicco.co

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران ، پونک ، خیابان میرزا بابایی ، پلاک 130

متن آگهی

طراحی و ساخت فیلتر محیط زیست

شرکت کنترل صنعت برنا با تجربه ای 15 ساله در زمینه کنترل و ابزار دقیق در صنایع سیمان، گچ ، پتروشیمی و ارائه سیستم های توزین به فعالیت خود ادامه داده و مفتخر است در سال 89 با هدف بهینه سازی سیلوهای سیمان در صنایع بتنی کشور، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های غبارگیر و رفع گیر سیلوی سیمان نموده است.


بدین منظور شرکت کنترل صنعت برنا شعار حفظ محیط زیست را سرلوحه خود قرار داده است و سربلند هستیم از اینکه توانسته ایم این طرح را در بیش از 500 پروژه در سطح کشور به اجراء درآوریم و گامی هر چند کوچک در جهت خدمت به میهن عزیزمان و برای رسیدن به هوای پاک و بدون آالیندگی برداریم.


محصولات شرکت کنترل صنعت برنا

عمده تمرکز شرکت کنترل صنعت برنا ، تولید و توزیع و اجراء دستگاه های غبارگیر، تجهیزات دیگری از جمله ایرپالس، سیستم توزین، ساخت اسکرو ، بگ فیلتر می باشد که در راستای انتقال دانش فنی و تکنولوژی به داخل کشور و نیز تولید تجهیزاتی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر، اقدام نموده است.
شرکت کنترل صنعت برنا با برخورداری از تجهیزات کیفیت مناسب و برنامه تولید مدون ،راندمان باال توانسته است به مطرح ترین شرکتهای فعال در این زمینه تبدیل گردد. و تاکنون بالغ بر 20 استان و بیشتر از120 پروژه را با موفقیت اجرا کرده است.


امروزه تجربه کاری پرارزش، گامهای بسیار موثری را در پیشبرد و ارتقا کمی و کیفی سطح محصوالت و ارائه خدمات، با هدف ایجاد باالترین سطح رضایت مشتریان برداشته است.
شعار سازمانی کنترل صنعت برنا، هوای سبزتان با ما) برگرفته از شعار تهویه برج بهشت( ، سعی بر آن دارد تا سهمی کوچک در حفظ هوای سالم برای مردم سرزمین عزیزمان داشته باشد و همچنین نسل های آینده کشورمان. امید است بتوانیم گام های استوارتری جهت پیشبرد چرخه صنعت و تولید کشور داشته باشیم.


غبارگیر سیلو سیمان Filter Bag Mini

به منظور از بین بردن گرد و غبار و جلوگیری از هدر رفتن سیمان، از سیلوهای سیمان و همچنین حفظ محیط زیست دستگاه غبارگیر )بگ فیلتر( طراحی گردیده است. به طوری که
فقط هوای تمیز از سیلو خارج می شود.

خصوصیات:
مجهز به سیستم کنترلی هوشمند برای تمیز کردن فیلترها بدون نیاز به بازدید.
قابلیت فیلتر کردن )غبارگیری( چند سیلو با ظرفیت های مختلف.
حفظ محیط زیست و پاکیزگی محوطه کارگاه.
مورد تایید محیط زیست.


رفع گیر سیلو سیمان Pulse Air

به منظور جلوگیری از طاقه بستن و چسبندگی مواد پودری در داخل سیلوها و هدایت سریعتر مواد به سمت دهانه خروجی و رفع گرفتگی سیمان طراحی گردیده است. بهترین راه کار و
مناسب ترین جایگزین ویبره و باد.


خصوصیات:
انتقال مواد به سمت دهانه خروجی با سرعت بیشتر )سرعت بارگیری را به دو برابر می رساند.
قابلیت نصب بر روی انواع سیلو و مخازن نگهداری مواد پودری در کلیه مناطق آب و هوایی.
کاهش مصرف برق توسط اسکروهای سیمان، به دلیل باال بردن راندمان بارگیری توسط اسکروهای سیمان.
مجهز به سیستم کنترلر حالت دستی – اتوماتیک و قابل برنامه ریزی جهت مدت زمان استارت دستگاه.
مجهز به سیستم ذخیره هوای خشک بدون رطوبت.


معایب ضربه زدن، ویبره، باد:
صرف نیروی انسانی و آسیب رساندن به سیلو.
ارتعاش در سازه و مصرف باالی انرژی برق.
انباشتگی و فشردگی سیمان و در نتیجه چسبندگی بیشتر سیمان در دهانه خروجی سیلو.
مصرف حجم زیادی از هوای فشرده.
برگشت سیمان به داخل شیلنگ های هوا و مسدود شدن مسیر هوا.
وارد کردن مقدار قابل توجهی رطوبت هوا به داخل سیلو.


غبارگیر صنعتی

غبارگیر صنعتی دستگاهی است شامل مکنده های صنعتی که به منظور جمع آوری گرد و غبار و ذرات ریز حاصل از فرآیندهای تولیدی و صنعتی در محیط های صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. غبارگیر صنعتی بطور ویژه برای جمع آوری غبارات حاصل از فرآیند های مختلف تولیدی در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
غبارات بسیار ریز تولید شده در محیط های گوناگون علاوه بر ایجاد اختالل در فرآیند تولید و عملکرد بهینه تجهیزات و ماشین آلات موجود میتوانند به شکل منبع بیماری عمل کرده و سلامت افراد و کارکنان حاضر در محیط را به خطر بیاندازد. زیرا حجم این گرد و غبار یا ذرات ریز غالبا بالاست، اندازه ذرات بسیار کوچک است در نتیجه می توانند به داخل ریه نفوذ نمایند و حتی موجب آسیب به سیستم تنفسی گردد. در بعضی موارد این ذرات ریز سمی و آالینده میباشند و غبارگیر صنعتی می تواند به ورودی محفظه های کاری متصل و غبارات تولید شده را قبل از انتشار در محیط جمع آوری نماید.
نام های متداول دیگر برای این دستگاه، غبارگیر خشک، دستگاه غبار گیر کیسه ای، دستگاه غبارگیر صنعتی، دستگاه غبار روب مرکزی است .


کاربرد غبارگیر صنعتی در صنایع مختلف

غبارگیر صنعتی در جمع آوری غبارات حاصل شده از فرآیند هایی چون تراشکاری فلزات، صاف کاری فلزات برش پالستیک و جوشکاری، برش چوب و فرآوری پودرهای شیمیاییقابل استفاده می باشد. بنابراین از این دستگاه کارآمد در صنایع هوا و فضا، سیمان ،آرد، کابینت سازی، صنایع شیمیایی، صنایع الکترونیک، تولید شیشه، آزمایشگاه ها، صنایع فلزکاری، صنعت تولید کاغذ می توان استفاده نمود.


بازیابی کامل ذرات ریز آلومینیوم از ماشین های تراش و دستگاه هایCNC ، موجب به حداقل رساندن زمان نظافت محیط کار می گردد.دستگاه های غبارگیر صنعتی هم به صورت یک واحد متحرک تک کاربره قابل کاربرد بوده و هم به علت دارا بودن سرعت مکش باال دارای قابلیت نصب انشعاب در دهانه مکش بوده و امکان کاربرد آنها بعنوان مکنده مرکزی برای مکش هم زمان گرد و غبار از بیش از یک نقطه موجود دارد. همچنین غبارگیر صنعتی با جلوگیری از نشست این ذرات بر روی ماشین آالت، می تواند آسیب به دستگاه را کاهش و طول عمر آنرا افزایش دهد. جمع آوری ذرات معلق سمی تولید شده در صنایع دارویی و بهبود سالمت محیط، دیگر کاربرد غبارگیر صنعتی می باشد.


ویژگی های غبار گیر صنعتی

اصلی ترین ویژگی غبارگیر های صنعتی، سرعت بسیار باالی مکش آن ها می باشد. این ویژگی موجب مکش حجم زیادی از هوا و در نتیجه جمع آوری سریع غبارات محیط می شود. با افزودن یک انشعاب در دهانه مکنده، می توان غبارات را بطور همزمان از دو نقطه مکش نمود. پمپ مکش قدرتمند و بهره مندی از موتور توربینی بی نیاز به تعمیر و با عملکرد دائم کار از دیگر ویژگی های غبار گیر صنعتی می باشد.


عملکرد مناسب و مطلوب غبارگیر صنعتی وابسته به موارد زیر است

دارا بودن سایکون
به منظور انجام بهتر عملیات فیلتراسیون و جلوگیری از آسیب دیدگی فیلتر
سرعت مکش مناسب
برای جمع آوری کامل گرد و غبار و ذرات شناور و انتقال آن به مخزن
سیستم فیلتراسیون کارآمد
از لحاظ کالس فیلتر، سطح فیلتراسیون و سیستم نظافت فیلتر برای جلوگیری از بازگشت غبارات به محیط و همچنین تناسب مشخصات فیلترغبارگیر
صنعتی با ویژگیهای ذرات شناور از قبیل دما، آنتی استاتیک بودن و غیره.


سیستم فیلتراسیون قدرتمند این مکنده ها نیز موجب جمع آوری تمام ذرات و غبارات محیط می شود. این سیستم، از فیلتر های هپا تشکیل شده که با
سطح فیتراسیون باال، حجم زیادی از هوا را درون خود جای می دهند. همچنین امکان جمع نمودن ذرات ریز قبل از انتشار در محیط و در نقطه تولید،
از دیگر امکاناتی است که توسط غبار گیر ها فراهم شده است .


عملکرد غبارگیر صنعتی

دستگاه های غبارگیر صنعتی نقشی حیاتی در نزدیکی ماشینآالت و تجهیزات فرآوری و در سالنهای تولید ایفا مینمایند. با یک دستگاه غبارگیر صنعتی برخوردار از فیلتر مناسب، تقریبا تمامی تراشه ها و ذرات گرد و غبار قابل جدا شدن میباشند. فرآیند جمع آوری گرد و غبار با اتصال مستقیم غبارگیر صنعتی به بخشی از دستگاه یا از طریق به خطوط انتقالی همانند هودها یا بازرویی های غبارگیری صنعتی انجام میگیرد.
سیستم فیلتراسیون قدرتمند این مکنده ها نیز موجب جمع آوری تمام ذرات و غبارات محیط می شود. این سیستم، از فیلتر های هپا تشکیل شده که با سطح فیتراسیون باال، حجم زیادی از هوا را درون خود جای می دهند. همچنین امکان جمع نمودن ذرات ریز قبل از انتشار در محیط و در نقطه تولید، از دیگر امکاناتی است که توسط غبار گیر ها فراهم شده است .


به عبارت دیگر غبارگیر صنعتی می تواند به کابین دستگاه متصل شده و تمامی گرد و غبار تولید شده درون کاربین را مکش کند. عالوه بر این غبارگیر صنعتی می تواند بصورت یک خرطومی منعطف به بخشی از دستگاه متصل شده یا بصورت کانالی ثابت نزدیک به محل ایجاد گرد و غبار قرار گرفته و همزمان با ایجاد گرد و غبار در همان نقطه آن را جمع آوری نماید. باید توجه داشت که تنها، ذرات ریز شناور در هوا توسط این نوع از مکنده ها قابل جمع آوری می باشند یعنی ذراتی که دارای حجم باال و اندازه بسیار کوچک هستند. بنابراین دستگاه غبارگیر صنعتی دارای قدرت مکش کم و سرعت مکش بسیار باال میباشد زیرا در جایی که الزم است مکش مواد از فاصله دورتر انجام گیرد، نیاز به افزایش قطر دهانه مکش میباشد، افزایش قطر دهانه مکش، افت سرعت حرکت هوا را به همراه دارد برای جلوگیری از این افت و انتقال کامل مواد جمع آوری شده به مخزن الزم است سرعت مکش غبارگیر صنعتی افزایش یابد.


هوای آلوده به گرد و غبار از طریق کانال ورودی دستگاه در قسمت هاپر بوسیله فن نصب شده در قسمت فوقانی به داخل دستگاه مکیده می شود بخشی از گرد و غبار در قسمت هاپر از هوا جدا شده داخل مخزن می ریزد ذرات ریزتر در سطح داخلی فیلتر می نشیند و هوای تمیز از قسمت دهش فن خارج می شود.
با خاموش کردن فن سیستم تمیز کننده فیلتر )ویبراتور(، به طور خودکار وارد مدار می شود و کیسه فیلترها تمیز می شوند تا دستگاه برای کار مجدد آماده شود.


مزایای استفاده از غبارگیر صنعتی

حذف هزینه طراحی، محاسبات کانال کشی و اجرای آن
در صورت تغییر وضعیت استقرار ماشین آالت، دستگاه غبارگیر را می توان با کمترین هزینه از محلی به محل دیگر انتقال داد در صورتیکه در سیستم
مرکزی کل کانال کشی باید تغییر داده شود.


اجرای غبارگیر صنعتی

سیستم غبارگیر صنعتی کامل شامل اجزا زیر است
کیسه فیلتر، سیستم تمیز کننده فیلترها )ویبراتور(، فن مکنده فشارقوی ) ترجیحا 28۰۰ دور در دقیقه( هاپر یا مخزن جمع آوری گرد و غبار با سیستم سریع و هوابندی ساده، امکان انتخاب چند ورودی هوا با قطرهای مختلف و تابلو فرمان مورد نیاز. این روش کم هزینه و بدون نیاز به تجهیزات جانبی، کمپرسور یا تانک باد جهت تامین هوای شیر برقی است.


در دو مدل غبار روب مرکزی و غبارگیر پرتابل
دستگاه بگ فیلتر غبار روب - داست کالکتور مرکزی
این دستگاه برای جمع آوری گرد و غبار حاصل از فرآیند های تولید مورد استفاده قرار می گیرد. جمع آوری گرد و غبار با استفاده از کیسه فیلترهای متناسب با نوع کاربری انجام می شود بدین صورت که در کابین بگ فیلتر )قسمت نصب فیلترها( کیسه فیلترهای استوانه ای بر روی صفحه مشبک باال و صفحه مسطح پائین نصب می شوند.
کیسه فیلترها از صفحه مشبک باالی صفحه به حالت تعلیق آویزان شده اند، هوای همراه با سیال آلوده گرد و غبار از قسمت هاپر وارد کیسه فیلترها شده و از آنها عبور می کند و ذرات سنگین تردر داخل هاپر سرازیر و غبار سبک در سطح داخلی کیسه فیلتر جمع آوری می شود .
تمیز کردن محفظه کیسه با تکان دادن شبکه افقی باالی کیسه ها )که کیسه ها را به حالت تعلیق نگه داشته اند( انجام می شود، ارتعاشات تولید شده امواجی بر کیسه ها ایجاد می کند که غبارهای موجود بر روی بستر فیلترها ریزش تا فیلترها تمیز و آماده بکار مجدد شوند.


سیستم گرد گیر صنعتی غبارگیرکامل شامل اجزاء زیر می باشد

کیسه فیلتر، سیستم تمیز کننده فیلترها )ویبراتور(، فن مکنده فشارقوی ) ترجیحا 28۰۰ دور در دقیقه( هاپر یا مخزن جمع آوری گرد و غبار با سیستم سریع و هوابندی ساده، امکان انتخاب چند ورودی هوا با قطرهای مختلف و تابلو فرمان مورد نیاز )این روش کم هزینه و بدون نیاز به تجهیزات جانبی، کمپرسور یا تانک باد جهت تامین هوای شیر برقی می باشد.


دستگاه بگ فیلتر پرتابل:

هوای آلوده به گرد و غبار از طریق کانال ورودی دستگاه در قسمت هاپر بوسیله فن نصب شده در قسمت فوقانی به داخل دستگاه مکیده می شود بخشی از گرد و غبار در قسمت هاپر از هوا جدا شده داخل مخزن می ریزد ذرات ریزتر در سطح داخلی فیلتر می نشیند و هوای تمیز از قسمت دهش فن خارج می شود.
با خاموش کردن فن سیستم تمیز کننده فیلتر )ویبراتور(، به طور خودکار وارد مدار می شود و کیسه فیلترها تمیز می شوند تا دستگاه برای کار مجدد آماده شود.


از جمله مزیت های بگ فیلتر پرتابل:
۱)- حذف هزینه طراحی - محاسبات کانال کشی و اجرای آن
2)- در صورت تغییر وضعیت استقرار ماشین آالت، دستگاه گرد گیر را می توان با کمترین هزینه از محلی به محل دیگر انتقال داد در صورتیکه در سیستم مرکزی کل کانال کشی باید تغییر داده شود .
3)- در صورت وجود اشکال در بگ فیلتر مرکزی، فیلتراسیون یا جمع آوری گرد و غبار کل کارخانه یا سالن تولید مختل می شود در حالیکه سیستم پرتابل )تک واحدی( فقط یک دستگاه غبارگیر )گرد زدا( فاقد انجام کار می شود .نام های متداول دیگر برای این دستگاه، غبارگیر خشک، دستگاه غبار گیر کیسه ای، دستگاه غبارگیر صنعتی، دستگاه غبار روب مرکزی می باشند .


پرکن کیسه bag packaging machine

ماشین سازي پویا ماشین البرز طراح و سازنده انواع ماشین آالت صنعتي ، انواع دستگاه هاي بسته بندي و انواع ماشین آالت پركن وشیرینگ پک


معرفی دستگاه پرکن کیسه:
دستگاه پرکن کیسه معمولی machine packaging bag مناسب برای پرکردن انواع پودر های خوراکی، صنعتی ، شیمیایی و بهداشتی از قبیل نمک، شکر، آرد، پودر کیک، رنگ های پودری و...
مکانیسم ساده و دقیق دستگاه در کنار سرعت باال و قیمت پایین ، این دستگاه را گزینه مناسبی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کرده تا هزینه های نگهداری باال و نیاز به اپراتور متخصص را رفع و نیاز های تولید را به شکل مناسب برطرف نماید.


پرکن کیسه با دوخت حرارتی
پرکن کیسه مخصوص بسته بندی و توزین انواع پودر در صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی مکانیسم عمل پرکن وزنی )لودسلی( کیسه در دستگاه پرکن کیسه معمولی اپراتور بصورت دستی کیسه را به زیر نازل قرار داده و با تحریک یک میکروسوییچ کلمپ ها )گیره ها ( کیسه را گرفته و عملیات پر کردن آغاز می شود.


در این سیستم دو لودسل به صورت موازی وزن کیسه و مواد داخل آن را اندازه گیری می کند. مواد ار مخزن تغذیه به درون کیسه ریخته و دستگاه افزایش وزن کیسه را کنترل می کند. پس از رسیدن وزن به مقدار تعیین شده عملیات متوقف شده و کلمپ ها کیسه را رها می کند.
برای افزایش دقت، وقتی وزن کیسه به 80 %وزن تعیین شده میرسد سرعت تخلیه پودر به داخل کیسه تا ده برابر کم شده و مواد با سرعت پایینی درون کیسه تزریق می شود تا کیسه به
وزن دلخواه برسد.
می توان در زیر دستگاه نوار نقاله ای تعبیه کرد که کیسه بعد از پر شدن بر روی آن قرار گرفته و به سمت دیگر خط حرکت کند.


مشخصات فنی پرکن کیسه :

مجهز به لودسل و اندیکاتور به صورت وزنی با دقت و سرعت باال
کاربری آسان
با بهره گیری ازقطعات با کیفیت
دارای نمایشگر و شمارنده تعداد کیسه
قابلیت تنظیم وزن کیسه از 10تا 30 کیلوگرم
ظرفیت بسته بندی تا 5.1 تن در ساعت
شاسی و بدنه مقاوم و محکم
قابلیت نصب نوار نقاله در زیر کیسه گیر
دارای سرعت 60 تا 80 کیسه در ساعت


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر