یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 54

اکسیدور گونی و آسیاب ناخنی و چکشی کردستان

تولید و ساخت انواع اکسترودر اکسیدور زنده خور گونی و نایلون در سنندج سقز مریوان بانه قروه بیجار کردستان تولید کننده و خرید و فروش آسیاب ناخنی چکشی شمشیری در کردستان سازنده اکسیدور برقی و المنتی

نام و نام خانوادگی:

مهندس نعل شکن

موقعیت:

کردستان-اصفهان

تاریخ ارسال:

22 اسفند 1402 ساعت 08:30

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

09136060772

موبایل:

09136060772

پست الکترونیکی:

-

تلگرام:

https://t.me/exidur

آدرس:

کارخانه : اصفهان شهرک صنعتی دولت آباد

متن آگهی

اکسیدور گونی و آسیاب ناخنی و چکشی کردستان

خرید و فروش اکسیدور گونی در سنندج کردستان

آیا به دنبال تجهیزاتی برای بازیافت مواد پلاستیکی هستید؟ شرکت تکنیک اسپادانا با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید دستگاه‌های اکسیدور، اکسترودر، آسیاب چکشی، ناخنی و شمشیری، آماده‌ی ارائه بهترین و کارآمدترین تجهیزات به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

کارخانه تولید کننده دستگاه‌های گرانول ساز در سنندج کردستان با سرعت و کارایی بالا، شما را در فرآیند بازیافت و دانه‌بندی مواد پلاستیکی یاری می‌دهد. با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز دنیا، شما می‌توانید مواد خام خود را به محصولات با کیفیت و استاندارد بالا تبدیل کنید.

با انتخاب شرکت تکنیک اسپادانا، اطمینان داشته باشید که در انتخابی صحیح و قابل اعتماد هستید. تماس با ما برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین تجهیزات مواد پلاستیکی، یک گام مهم به سوی پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود.

تولید دستگاه بازیافت اکسیدور گونی و نایلون و کیسه پلاستیکی

دستگاه بازیافت اکسیدور گونی و نایلون و کیسه پلاستیکی به منظور بازیافت و معادله‌گذاری این نوع مواد در محیط زیست استفاده می‌شود. این دستگاه ها به منظور جداسازی و بازیافت اکسیدور گونی و نایلون از مواد دیگر مخلوط شده استفاده می‌شود و سپس آنها را به مواد خام بازیافت شده تبدیل می‌کند.

استفاده از این دستگاه ها به تعدادی از مشکلات زیست محیطی که توسط این نوع مواد ایجاد می‌شود کمک می‌کند. برخی از مشکلاتی که بازیافت اکسیدور گونی و نایلون و کیسه پلاستیکی می‌تواند کاهش دهد عبارتند از:

1. کاهش تولید زباله ها و پسماندهای پلاستیکی در محیط زیست
2. کاهش احتمال آلودگی بیشتر محیط زیست و دریاچه ها و دریاها به دلیل پسماندهای پلاستیکی
3. صرفه جویی در منابع طبیعی مانند نفت، گاز و انرژی
4. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل بازیافت مواد خام

با استفاده از دستگاه بازیافت اکسیدور گونی و نایلون و کیسه پلاستیکی، می‌توان به صورت مؤثرتر و پایدارتر از منابع محدود زیست محیطی استفاده کرد و برای حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت آن اقدام کرد.

تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک

دستگاه تزریق پلاستیک یک دستگاه صنعتی است که برای تزریق مواد پلاستیکی به قالب‌های مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه از یک واحد تزریق کننده، یک واحد میکسر و یک واحد اندازه‌گیری و کنترل استفاده می‌کند. 

کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا مواد پلاستیکی در قالبی به نام توده‌پلاستیک به واحد میکسر منتقل می‌شود. سپس در این واحد مواد پلاستیکی به هم مخلوط و ذوب می‌شوند. بعد از آماده شدن مواد پلاستیکی، به واحد تزریق کننده منتقل می‌شوند و به صورت خواسته شده به قالب‌ها تزریق می‌شوند. پس از پر کردن قالب‌ها، مواد پلاستیکی خنک شده و از قالب‌ها خارج می‌شود که در این مرحله نهایی شکل دادن و تکمیل قطعه پلاستیکی انجام می‌شود.

به کمک دستگاه تزریق پلاستیک، می‌توان قطعات پلاستیکی با ابعاد و شکل‌های مختلف برای مصارف مختلف تولید کرد. این دستگاه در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، الکترونیک، لوازم خانگی و صنایع دیگر استفاده می‌شود.

سازنده آسیاب صنعتی چکشی ناخنی شمشیری در کردستان

دستگاه آسیاب صنعتی یک وسیله‌ی مکانیکی است که برای خرد کردن مواد به قطعات کوچکتر استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها به صورت مکانیکی، هیدرولیکی یا الکتریکی عمل می‌کنند.

آسیاب ناخنی: آسیاب ناخنی یک نوع دستگاه آسیاب است که دارای ناخن‌هایی است که مواد را به قطعات کوچکتر خرد می‌کنند. این ناخن‌ها به سرعت بالا چرخانده می‌شوند و بر روی مواد فشرده فشار می‌آورند تا آن‌ها را خرد کنند.

آسیاب چکشی: در آسیاب چکشی، مواد به کمک مرحله‌های بهم چسبیده از چکش‌ها گذر می‌کنند. چکش‌ها با سرعت‌های متفاوت چرخانده می‌شوند و بر روی مواد فشار می‌آورند تا آن‌ها را خرد کنند.

آسیاب شمشیری: در آسیاب شمشیری، شمشیرهای تیز بر روی مواد فشرده فشار می‌آورند تا آن‌ها را خرد کنند. این دستگاه‌ها معمولا به صورت چرخانده خرد کردن مواد را انجام می‌دهند.

هر یک از این انواع آسیاب‌ها به تناسب نوع مواد و نیازهای خرد کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند و هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر