شنبه 22 اردیبهشت 1403، 11 May 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 115

مرکز سرویس و تعمیر خرابی آسانسور در سیدخندان

تعمیرکار خرابی و سرویسکار نگهداری آسانسور در سیدخندان تهران 09125376268 شرکت معتبر تعمیرات برد و تابلو فرمان آسانسور به صورت تخصصی تضمینی و فوری شبانه روزی در محدوده سیدخندان تهران

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

12 مهر 1402 ساعت 09:26

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

خدمات سرویسکار و تعمیرکار آسانسور در سیدخندان تهران

آیا در سیدخندان تهران زندگی می‌کنید و به دنبال یک شرکت حرفه‌ای و قابل اعتماد برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسور خود هستید؟ همینکه وارد صفحه‌ی ما شده‌اید، به معنایی است که به جستجوی خدمات با کیفیت و قیمتی عادلانه برای آسانسور خودتان هستید.

ما، کیهان گستر مانا، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه‌ی سرویس و نگهداری آسانسورها، با بیش از ۱۰ سال تجربه در این صنعت، مفتخریم به ارائه‌ی خدمات با کیفیت و قابل اعتماد به هموطنان عزیزمان در سیدخندان تهران.

از وجود تخصص و تجربه بالای تیم فنی ما، تضمین می‌کنیم که آسانسور شما همیشه در بهترین وضعیت عملکردی نگهداری و تعمیر می‌شود. تیم ما متشکل از تکنسین‌های مجرب و مجهز به ابزار و تجهیزات پیشرفته است که با نصب قطعات اصلی و استفاده از متدهای تعمیر و نگهداری به روز، مشکلات آسانسور شما را برطرف می‌کنند.


آماده‌ی پاسخگویی به نیازهای شما در هر زمان و هر روز از هفته هستیم. برخی از خدماتی که در اختیار شما قرار می‌دهیم، عبارتند از:

- سرویس دوره‌ای و نگهداری آسانسور
- تعمیرات فوری و پیشگیرانه
- نصب آسانسورهای جدید و بروزرسانی قطعات
- مشاوره فنی در خصوص بهینه‌سازی عملکرد و ایمنی آسانسور


ما با اعتقاد به اهمیت رضایت مشتریان، همواره به تلاش برای ارائه‌ی خدمات با کیفیت باقی خواهیم ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای سرویس آسانسور خود، لطفا با مشاوران حرفه‌ای ما در کیهان گستر مانا تماس بگیرید. 

کیهان گستر مانا، همیشه به سمت بهترین است.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده سیدخندان تهران

آیا برد و تابلو فرمان آسانسور شما به خوبی عمل می‌کند؟ آیا در نیازمندی به تعمیر یا تعویض آن هستید؟ 

ما، کیهان گستر مرکز، با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر و نگهداری برد، تابلو فرمان و موتورهای آسانسور در محدوده سیدخندان تهران، آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم. 


تیم متخصص و مجرب ما، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استفاده از قطعات اورجینال و قابل اطمینان، در اسرع وقت به محل شما می‌رسد و با نگرانی و دقت کامل نسبت به اصلاح هرگونه عیب و مشکلات برد و تابلو فرمان آسانسور شما اقدام خواهد کرد. 


همچنین در صورت لزوم، قادر خواهیم بود موتورهای آسانسور شما را تعویض و آپگرید کنیم. با انتخاب کیهان گستر مرکز، اطمینان دارید که آسانسور شما به بهترین شکل عمل خواهد کرد و شما به صورت مطمئن و ایمن به مقصد خود خواهید رسید. 


تمامی خدمات ما با بهترین قیمت و با بهره‌گیری از اقتصاد کاری برای شما قابل دسترسی است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت دریافت خدمات ما، با ما تماس بگیرید.

کیهان گستر مرکز، راه حلی مطمئن و حرفه‌ای برای تمامی نیازهای تعمیر، نگهداری و تعویض برد، تابلو فرمان و موتورهای آسانسور شما در محدوده سیدخندان تهران.


نشانه های خرابی آسانسور و بالابر و نیاز به تعمیر آن


1. صدای عجیب و غریب:
اگر آسانسور یا بالابر صداهای عجیب و غریبی می‌دهد، ممکن است نشانه خرابی باشد. به‌عنوان مثال، صداهای سنگین، زنگ و زوزه، صداهای فلزی و غیره.


2. تاخیر در حرکت:
اگر آسانسور یا بالابر تاخیر زیادی در حرکت دارد یا با تعداد مشتریانی که از آن استفاده می‌کنند نمی‌تواند سریع حرکت کند، این نشانه احتمال خرابی است.


3. نورهای خطا:
اگر نورهای خطا در پنل کنترل آسانسور یا بالابر روشن می‌شوند یا نشانگرهای خطا در چهارچوب دربهای آسانسور نمایش داده می‌شوند، احتمالاً نیاز به تعمیر دارند.


4. تکان خوردن غیرمعمول:
اگر آسانسور یا بالابر در طول حرکت به‌نحوی تکان می‌خورد که معمولی نیست و مسافران ممکن است احساس ناامنی کنند، باید بررسی شوند.


5. قفل نشدن دربها:
اگر دربهای آسانسور یا بالابر قفل نمی‌شوند یا به‌نحوی غیرعادی می‌باشند، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.


6. ترد شدن سیمها و کابلها:
در بعضی موارد، سیمها و کابلهای بالابر و آسانسور ممکن است به دلیل پیری و خرابی ترد شوند و نیازمند تعویض و تعمیر باشند.


7. تعداد خرده‌های مشاهده‌شونده:
اگر خرده‌های آسانسور یا بالابر درون آسانسور مشاهده می‌شوند، به نظر می‌رسد که سیستم پاکسازی آن‌ها به درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر دارد.


اگر هریک از این نشانه‌ها را مشاهده کردید، بهتر است در اسرع وقت با تکنسین متخصص تماس بگیرید و سیستم را بررسی کنید. عدم تعمیر به موقع می‌تواند منجر به مشکلات جدیتر و حتی تصادفات محتمل شود.


آماده سازی کف چاله آسانسور :

الف: جهت نصب آسانسور ارتفاع مورد نیاز از کف چاله تا سطح کف سازی شده اولین توقف آسانسور قبل از بتون ریزی کف چاله حداقل باید ۱۹۰ سانتیمتر باشد.


ب: در زمان بتون ریزی کف چاله با عنایت به نقشه سکوهای ضربه گیر زیر کابین و زیر قاب وزنه تعادل ۱۰ سانتیمتر بتون مگر و ۳۰ سانتیمتر آرماتوربندی و بتون ریزی می شود و ارتفاع باقیمانده نباید کمتر از ۱۵۰ سانتیمتر شود.


ج: جهت اجرای سکوهای ضربه گیر طبق نقشه های اجرای آرماتورهای انتظار جهت سکوهای ضربه گیر در فونداسیون مذکور پیش بینی می شود.


تراولینگ کابل 

چون کابین یک قسمت متحرک در سیستم آسانسور است ، برق توسط کابل های ویژه ای به آن متصل می گردد که به آن تراول کابل گویند
نام این کابل هم برگرفته از ویژگی آن یعنی حرکت کردن با کابین گرفته شده است
این کابل تشکیل شده از یک رشته کابلهای بهم چسبیده که جریان برق از آنها عبور کرده و به مقصد می رسد. برای آسانسورهای با سرعت بالا یا نصب شده در ساختمانهای مرتفع، پوشش تراول کابل ضخیم تر بوده و در بافت آن از رشته های مقاوم در برابر کشش و تنش استفاده می شود. این گونه کابلها معمولا با رشته هایی از سیم بکسل مسلح می شوند.


سرویس آسانسور سیدخندان
تعمیر آسانسور سیدخندان


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر