جمعه 21 اردیبهشت 1403، 10 May 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 121

سرویس و تعمیر آسانسور در محدوده امام خمینی تهران

سرویسکار و تعمیرکار حرفه ای در محدوده توپخانه امام خمینی تهران 09125376268 سرویس نگهداری و تعمیر رفع خرابی آسانسور در امام خمینی تعمیر برد و تابلو آسانسور با فروش و نصب و پشتیبانی در امام خمینی

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

12 مهر 1402 ساعت 09:49

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار 24 ساعته آسانسور در امام خمینی تهران

آیا در ساختمان شما نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور دارید؟آیا میخواهید از خدمات حرفه ای و با کیفیت شرکتی مطمئن استفاده کنید؟

کیهان گستر مانا، شرکتی با سابقه ای درخشان در زمینه سرویس و نگهداری و تعمیرات آسانسور در امام خمینی، تهران است. تیم ما از تکنسین ها و متخصصان مجربی تشکیل شده است که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات مدرن، بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

ما در کیهان گستر مانا با افتخار بر این باوریم که سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور بیشتر از یک وظیفه فنی است. آسانسورها یک بخش مهم از زندگی امروزی ما هستند و نیازمند نگهداری دقیق و دوره ای هستند تا تسهیلاتی امن و مطمئن را برای ساکنان فراهم کنند. همچنین، آسانسور می تواند نمایشگری ویژه برای ساختمان شما باشد و تجربه ای متفاوت و لوکس را به مهمانان و ساکنان شما ارائه کند. 


معیارهای اصلی ما در ارائه خدمات شامل اصالت، قابلیت اعتماد، سرعت و کیفیت بالا ، هزینه مناسب ، پاسخگویی فوری و ارائه خدمات حرفه ای است. در کیهان گستر مانا، تخصص ما در سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور در امام خمینی، تهران است و ما با افتخار موفق به کسب رضایت مشتریان فراوانی شده ایم.


اگر میخواهید تجربه بی نظیری در حوزه سرویس و نگهداری و تعمیر آسانسور در امام خمینی تهران داشته باشید، با کیهان گستر مانا همراه شوید. ما در هر زمان و در هر شرایط آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده امام خمینی تهران

آیا برد و تابلو فرمان آسانسور شما نیاز به تعمیر یا ارتقا دارد؟ آیا میخواهید تابلو فرمان آسانسورتان با کیفیت بالا و قابل اعتماد باشد؟ میخواهید به یک متخصص معتبر و مجرب در این زمینه تکیه کنید؟


مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور کیهان گستر با بیش از 10 سال تجربه در این صنعت آماده است تا نیازهای فنی شما را در محدوده امام خمینی تهران برآورده کند. با تیم متخصص و مجرب خود، ما تضمین میکنیم که تابلو فرمان آسانسور شما به طور کامل تعمیر و بهینه سازی شود.


ما در مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور کیهان گستر از تکنولوژی های پیشرفته و قطعات اصلی و با کیفیت استفاده میکنیم تا امنیت و عملکرد بهتری را برای آسانسور شما فراهم کنیم. هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتریان است.


بنابراین، اگر برد و تابلو فرمان آسانسور شما نیاز به تعمیر دارد یا اگر میخواهید تابلو فرمان آسانسورتان را ارتقا دهید، با مرکز تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور کیهان گستر تماس بگیرید. ما آماده ایم تا با توانایی و تجربه خود، خدماتی حرفه ای و قابل اعتماد را به شما ارائه دهیم.


علائم خرابی آسانسور و پله برقی

علائم خرابی آسانسور و پله برقی ممکن است شامل موارد زیر باشد:


1. علائم صوتی:
صدای عجیب و غریب، صدای خش خش، صدای تردید، صدای لرزش و یا صدای قطع و وصل شدن غیرمنتظره.


2. علائم نوری:
نورهای خاموش یا روشن نشدن، روشنایی ضعیف یا لرزش نورها.


3. علائم حرکتی:
حرکت نامنظم، لرزشی یا ایجاد صدا در طی حرکت آسانسور، توقف ناگهانی در مسیر پله برقی، عدم تطابق سرعت با حمل و نقل پیاده ها.


4. علائم درب:
درهای آسانسور یا پله برقی کاملاً باز یا بسته نشدن، باز شدن درب ها به طور غیرمنتظره در طی حرکت.


5. دمای نامناسب:
افزایش دما در درون آسانسور یا در محل پله برقی نسبت به حالت عادی.


6. علائم الکتریکی:
افزایش یا کاهش ولتاژ، ایجاد اشتعال یا بوی سوختگی در محیط.


در صورت مشاهده هرکدام از این علائم، بهتر است فوراً با تکنسین مجرب تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کنید و از خرابی های بیشتر جلوگیری شود.


گاورنر

متداول ترین نوع فعال سازی ترمز ایمنی (پاراشوت) روش فعال سازی توسط گاورنر است . به هنگام افزایش سرعت کابین از سرعت تعیین شده ( %۱۱۵ سرعت نامی کابین ) گاورنر سیم بکسل متصل به پاراشوت را متوقف کرده وباعث فعال شدن ترمز ایمنی می گردد.


تابلو فرمان آسانسور

محل قرار گیری تابلوفرمان معمولا در موتورخانه است . در زیر به تعدادی از وظایف اصلی این تابلو اشاره می شود:


۱- پذیرش درخواستها از کابین و طبقات
۲- تشخیص موقعیت کابین در هر لحظه
۳- پاسخگویی به درخواستها با توجه به نوع سرویسدهی
۴- حفاظت الکتریکی از تجهیزات
۵- کنترل جهت حرکت و سرعت موتور اصلی
۶- کنترل تجهیزات الکتریکی مانند : درب کابین ، ترمز و
۷- نظارت بر حرکت بدون خطر کابین


تعمیر آسانسور امام خمینی
سرویس آسانسور امام خمینی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر