جمعه 21 اردیبهشت 1403، 10 May 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 147

سرویس و تعمیر فوری و تضمینی آسانسور در توحید تهران

بهترین تعمیرکار خرابی و سرویسکار نگهداری آسانسور در محدوده توحید 09125376268 شرکت خدماتی فروش و نصب و بازسازی آسانسور در محدوده توحید تهران تعمیرات تخصصی برد و تابلو و موتور آسانسور در توحید

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

15 مهر 1402 ساعت 14:15

تاریخ انقضا:

30 مهر 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

آدرس:

-

متن آگهی

سرویسکار و تعمیرکار شبانه روزی آسانسور در توحید تهران

آیا به دنبال یک شرکت حرفه ای و مطمئن برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورهای خود هستید؟ با شرکت کیهان گستر مانا هرگونه نیازهای شما در توحید تهران برطرف خواهد شد.


شرکت کیهان گستر مانا با بیش از 20 سال تجربه درخشان درخشان در عرصه خدمات آسانسور، آماده ارائه خدمات حرفه ای و برتر به مشتریان عزیز در منطقه توحید تهران است. تیم مجرب شرکت ما، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و استفاده از بهترین مواد و قطعات، تمامی مراحل سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها را با دقت و مراعات کامل انجام می دهند.


مزایای انتخاب کیهان گستر مانا برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها شامل موارد زیر می باشد:


1. تضمین بهبود عملکرد و عمر مفید آسانسورها:
با تخصص و تجربه بالای تیم فنی ما، مطمئناً آسانسورهای شما بهترین سرویس را دریافت خواهند کرد و  عملکرد بهینه و بدون اشکال آنها تضمین می گردد.


2. امکان دسترسی سریع و فوری:
در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل در آسانسورهای شما، تیم فنی ما 24/7 در دسترس شماست و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه می رسد تا مشکل را برطرف سازد و سرویس عادی آسانسورهای شما را به طور سریع برقرار کند.


3. قیمت های رقابتی:
شرکت کیهان گستر مانا با ارائه قیمت های رقابتی، قصد دارد تا هر مشتری راضی را در بر بگیرد و به تأمین نیازهای مالی مشتریان آسانسورها پاسخ دهد.


4. پشتیبانی و مشاوره فنی:
شرکت ما در کنار خدمات سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورها، به مشتریان خود پشتیبانی فنی و مشاوره را نیز ارائه می دهد تا هرگونه سوال یا مشکلی که در ذهن شما وجود داشته باشد، به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.


با انتخاب شرکت کیهان گستر مانا برای سرویس، نگهداری و تعمیر آسانسورهای خود، می توانید مطمئن باشید که آسانسورهای شما به بهترین شکل ممکن عمل خواهند کرد و همواره در بهترین وضعیت نگهداری می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای قرار گرفتن خدمات ما، لطفا با ما تماس بگیرید.

منتظر تماس شما هستیم.


تعمیر برد و تابلو فرمان و موتور آسانسور در محدوده توحید تهران

آیا به دنبال مرکزی اید که برای تعمیرات برد و تابلو فرمان و موتور آسانسورتان اعتماد کنید؟
ما، کیهان گستر مرکز، متخصص در تعمیر بردها و تابلوهای فرمان و موتورهای آسانسور هستیم. با سالها تجربه در این زمینه، ما با ارائه خدمات شخصی و حرفه ای به مشتریانمان تمام تلاش می‌کنیم تا نیازهای شما را برطرف کنیم.


مرکز ما در محدوده توحید تهران قرار دارد، به همین دلیل راحتی دسترسی به ما برای شما مهم است. تیم متخصص ما با بهره گیری از تجهیزات فنی پیشرفته و تکنولوژی روز، بردها و تابلوهای فرمان و موتورهای آسانسور شما را تشخیص داده و تعمیر می‌کند.

با اعتماد به تیم مجرب و متخصص ما، شما می‌توانید از کیفیت بالا و عملکرد بهینه آسانسورتان لذت ببرید. علاوه براین، ما از قطعات اصلی و قطعات با کیفیت برای تعمیرات استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تعمیرات ما دوام و دوام دارند.


کلیدی که تمام تعمیرات ما را تحت کنترل قرار می‌دهد، احترام به مشتریانمان است. ما پاسخگوی نیازهای شما هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به شما خدماتی سریع، حرفه‌ای و با کیفیت ارائه دهیم.

بنابراین، اگر در محدوده توحید تهران به دنبال مرکزی هستید که به تعمیرات برد و تابلو فرمان و موتور آسانسورتان اعتماد کنید، با کیهان گستر مرکز تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات برتر به شما هستیم.


چرا باید با شرکت معتبر قرارداد سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور ببندیم

بستن قرارداد سرویس و نگهداری دوره‌ای آسانسور با یک شرکت معتبر دارای مزیت‌های زیر است:


1. حفظ ایمنی:
سرویس و نگهداری دوره‌ای توسط یک شرکت معتبر قادر به شناسایی مشکلات و خرابی‌های احتمالی در آسانسور است. این شرکت با انجام تعمیرات نیازمند، تست و بازرسی منظم، عمر آسانسور را بهبود می‌بخشد و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری می‌کند.


2. کاهش هزینه‌ها:
انجام سرویس و نگهداری دوره‌ای توسط شرکت معتبر می‌تواند هزینه‌های تعمیرات اضافی، خرابی‌های ناگهانی و قطعات یدکی را کاهش دهد. علاوه بر این، با انجام منظم تعمیرات و نگهداری، می‌توان از خرابی کلی آسانسور و نیاز به تعویض آن جلوگیری کرد، که هزینه قابل توجهی را در پی دارد.


3. رضایت مشتری:
با انجام سرویس و نگهداری دوره‌ای توسط یک شرکت معتبر، اطمینان حاصل می‌شود که آسانسور به درستی کار می‌کند و مسافران و ساکنان از استفاده از آن بهره‌برداری بهتری داشته باشند. این مسأله موجب ارتقای رضایت مشتریان می‌شود و سبب می‌شود که شرکت یا مجموعه‌ی مورد استفاده، اعتبار خوبی در نظر مشتری‌ها داشته باشد.


4. پیشگیری از مشکلات آتی:
با انجام سرویس و نگهداری منظم توسط شرکت معتبر می‌توان مشکلات آتی را پیش بینی و در مراحل مبکر اقدام به رفع آنها کرد. این باعث افزایش دوام و کارایی آسانسور می‌شود و برای بهره‌برداران هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌کند.


5. رعایت قوانین و مقررات:
سرویس و نگهداری دوره‌ای توسط یک شرکت معتبر به معنای رعایت قوانین و مقررات مربوط به آسانسور است. این شامل تغییرات قانونی، بازبینی‌های ایمنی اجباری و گزارش‌دهی است. با رعایت این قوانین، بهره‌برداران از تعرفه‌های نصب و تعمیرات زیادی مصداقی را جلوگیری می‌کنند.


الزامات عمومی آسانسور برای معلولین:

نصب دستگیره کمکی در دیواره‌های آسانسور در ارتفاع 75 سانتیمتر از کف اتاقک الزامی است.


در محلهای پر تردد معلولان، ارتفاع دکمه‌های کنترل کننده آسانسور حداکثر 120 سانتیمتر، حداقل برجستگی آن 1/5 سانتیمتر و حداقل قطر آن 2 سانتیمتر می باشد تا برای استفاده نابینایان قابل تشخیص باشد.


لازم است توقف آسانسور با صوت مشخص شود.


در کابین آسانسور برای ورود آسان افراد معلول حداقل 6 ثانیه باید مکث داشته باشد.


چهارچوب بیرونی در آسانسور با رنگ دیوار باید متفاوت باشد.


برای اینکه صندلی چرخدار به راحتی در کابین بچرخد، باید ابعاد داخلی کابین 150 در 150 سانتیمتر باشد.


شرکت آسانسور توحید
مرکز آسانسور توحید


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر