شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 409

تولید کننده لرزه گیر لاستیکی و اتصالات فلنج دار

طراح و سازنده لرزه گیرهای لاستیکی تولید و فروش انواع لرزه گیر لاستیکی ، اتصالات آکاردئونی فلنجی ، لرزه گیرهای سایز برزگ ، شیلنگ های انعطاف پذیر ، اتصالات پارچه ای مرکز خرید و فروش لرزه گیر لاستیکی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

8 دی 1401 ساعت 12:25

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید کننده لرزه گیر لاستیکی و اتصالات فلنج دار

طراحی و ساخت اتصالات انعطاف پذیر و لرزه گیرهای لاستیکی

فروشگاه فلکسور پارس شماره ثبت ۷۵۵۹۳
اولین طراح و تولید کننده انواع اتصالات انعطاف پذیر در کشور

در سال 1363 شرکت فلکسور پارس با عنوان تسمه نقاله تهران به عنوان نخستین و تنها تولید کننده انواع لرزه گیرهای لاستیکی در ایران جهت خطوط لوله صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها نیروگاه ها صنایع فولاد صنایع سیـ مان سیستم های حرارتی تهویه مطبوع و ... تأسیس شد.


در سال 1370 پس از هفت سال تجربه و تحقیق در فن آوری لرزه گیرهای لاستیکی شرکت فلکسور پارس طراحی و تولید اتصالات فلزی در انواع متنوع با دانش روز جهانی و مطابق با استانداردهای بین المللی همچون EJMA.ASTM ASME DIN را آغاز نموده و در سال 1375 به منظور دستیابی به بازارهای جهانی گواهی نامه ISO9002 را برای محصولات خود اخذ نمودیم.
 

تولید کننده لرزه گیر لاستیکی و اتصالات فلنج دار

اتصالات آکاردئونی فلنج دار مهاردار

اتصالات آکاردئونی جوشی می باشد. با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت فکسور پارس ، این نوع اتصالات جهت استفاده در صنایع پتروشیمی نفت ،گاز تهویه مطبوع و خطوط بخار و... پیشنهاد میگردد. بدیهی است ابعاد، سایز و مشخصات فنی ،قطعه بر اساس نیاز مشتری قابل تغییر می باشد .


لوله های انعطاف پذیر، که به صورت پره ای ساخته میشود جهت انتقال سیال در سیستم های همراه با طول خمشی طراحی شدهاند لولههای انعطاف پذیر فلکسور به طور خاص برای فشار و درجه حرارتهای متغیر طراحی و ساخته می شوند این لوله ها همچنین به منظور جذب و دفع لرزش و ارتعاش در در اتصالات ناهمگون یا در سطوح غیر هم سطح به کار میرود لولههای انعطاف پذیر از جنس SS304 SS316. SS321 ساخته میشوند که اغلب مجهز به پوشش حصیری (برید) از جنس 304 SS می باشد .

تولید کننده لرزه گیر لاستیکی و اتصالات فلنج دار


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر